سعید سمیعی saaid.samiei


سعید سمیعی saaid.samiei
وبلاگی شامل : مقالات مهندسی عمران - ادبیات - جغرافیا- مسائل تاریخی و اجتماعی
مجری ذیصلاح -قسمت پنجم

تبصره1: با ابلاغ اين اصلاحيه، تبصره 3 جزء 10 از بند الف ماده 2 دستورالعمل شماره 02/100/56096 مورخ 2/11/87 لغو و پيمانكاران تشخيص صلاحيت شده توسط معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري چنانچه ساير موارد مربوط به دستورالعمل مذكور را رعايت نمايند مشمول افزايش ظرفيت مندرج در جدول شماره 4 مي‌شوند.

تبصره2: پيمانكاران مذكور به منظور تطبيق پروانه اشتغال بكار خود با شرايط مندرج در تبصره 1 بايد حداكثر ظرف مدت 2 ماه از تاريخ 13/4/89 اقدام نمايند بديهي است ادامه كارهاي اجرايي قبلي بلامانع و تقبل تعهد كارهاي جديد فقط در مهلت مقرر مذكور امكان‌پذير مي‌باشد.

تبصره3: اشخاص حقوقي مشمول بند (ج)حداكثر نصف ظرفيت اشتغال بكار خود را مطابق جدول شماره 4 به صورت قرارداد پيمان مديريت استفاده نمايند. مشروط بر اين كه مجموع ظرفيت اشتغال بكار ايشان از مفاد جدول فوق تجاوز ننمايد.

تبصره4: استفاده از خدمات رئيس كارگاه با رعايت حدود صلاحيت و ظرفيت اشتغال مندرج در جدول شماره2 اين دستورالعمل براي اشخاص حقوقي مشمول بند (ج) الزامي مي‌باشد.

تبصره5: قرارداد اجراي ساختمان با مصالح(پيمانكاري)بايد به تأييد سازمان‌هاي مسكن و شهرسازي و نظام مهندسي ساختمان استان برسد.

بخشنامه ۴۶۴۵۹/۴۰۰ مورخ ۱۴/۹/۸۸

روسای محترم سازمان مسکن و شهرسازی استان ها

سلام علیکم

   پیرو دستورالعمل نحوه فعالیت سازندگان مسکن و ساختمان به شماره  02 /100/ 56096 مورخ ۲/۱۱/۱۳۸۷ اصلاحات انجام شده در بند « الف » ماده 2 این دستورالعمل به شرح ذیل جهت هرگونه اقدام لازم به آگاهی می رساند: 

۱-در صدور پروانه اشتغال به کار برای پیمانکاران تشخیص صلاحیت شده توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری موضوع تبصره 3 جزء 10 این بند نیازی به بررسی مجدد صلاحیت نبوده و صرفاً رعایت جز 3 و 4 آن یعنی " عضویت حقوقی در سازمان نظام مهندسی و یا کانون کاردانهای استان " و " حداقل دو نفر از مدیران شرکت باید مهندس یا کاردان دارای پروانه اشتغال ........ " شرط لازم و کافی است.

2 -حداکثر امتیاز لازم قابل کسب توسط سازنده در بخش نیروی انسانی موضوع جدول شماره 1 ذیل جزء 5 بند فوق الذکر از 20 امتیاز به 30 امتیاز اصلاح می گردد.

3 -حداقل امتیاز لازم در بخشهای ارزیابی مالی و کارهای اجرا شده در موضوع جزء 7 و 8 بند مذکور برای سازندگان حقوقی در پایه 3 و سازندگان حقیقی در پایه دو و سه الزامی نبوده و می توانند با توجه به موارد سایر بخشها نسبت به تامین امتیاز لازم اقدام نمایند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: سعید سمیعی ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 خرداد 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی ، وَیَسِّرْ لِی أَمْرِی ، وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِی، یَفْقَهُوا قَوْلِی. خدایا با نام و یاد تو و برای رضای تو ، در این وبلاگ سعی خواهم كرد تا در حد توانم از آنچه در قالب فكر و اندیشه و دانش فنی و .... به من عطا فرموده ای ، به دیگران انتقال دهم . بدون شك ادامه این راه جز با یاری تو میسر نخواهد بود


صفحات مخصوص

وبلاگ های دیگر

<-BlogCustomBlock>

طراح قالب : گروه کامپیوتر